woensdag 1 april 2020

Berichtje van mij

Koekoek!

Hier ben ik weer met een berichtje. Ik geniet van de lente !!!

Vandaag maakte ik een fietstochtje in de wijk.
En jawel hoor! De Kim & De Sam waren mee op mijn fluohesje πŸ‘


Ik had oog voor de natuur die volop groeit en bloeit.
Ook al gezien hoe mooi die momenteel is? πŸ’š

Stuur gerust een foto van jullie mooiste plekje door. 
Ik ben benieuwd en deel alvast enkele foto's uit mijn tuin.





En deze bal lag daar natuurlijk. Ken je hem nog, Wobbe? 
We hebben dus ook gevoetbald en een trainer gemist...
Ik dacht even terug aan onze privΓ© voetbaltraining... πŸ˜‰



Ik blijf elke dag kleuren of knutselen (op kleuterniveau...).
Vandaag maakten we een paashaasje door een tekening te maken van onze vuist en 2 vingers. ✌ Kan je raden welk konijntje van wie is?



Ik mis jullie! Laat jullie niet kennen! Hou jullie goed! πŸ’ͺ

Juf Anouk πŸ’›



2 opmerkingen:

  1. het grootste van juf Anouk
    het paarse van Margot
    het kleine bruine van Emile
    ?
    Arthur

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zit een foutje in.
      Tip: Emile heeft nogal dikke handjes :-)

      Verwijderen