donderdag 4 juni 2020

Berichtje van mij

Hallo daar nog even in uw kot :-)

Maar gelukkig niet zo lang meer.
Straks zien we mekaar in onze klasbubbel!

Wou je weten hoe het met onze grasmannetjes ging? Wel...
Ze hadden ook een "corona-kapsel" :-)
en gingen vandaag naar hun kapper Emile en Margot.





Blijven jullie ook verder sportief?
Ik ben ingeschreven voor een uitdaging bij Keep Moving.
Ken je dat?

Ik moet (ik wil) in de maand juni in totaal 100 km lopen of wandelen. 
Als het me lukt verdien ik een virtuele medaille.
(virtueel = geen echte, maar wel een foto)

Ik heb gisteren de eerste 10 km gelopen.

Een beetje wiskunde voor wie zin heeft:
- Welk deel heb ik dus al gelopen?
- Hoeveel moet ik dus nog lopen?

Supporteren jullie voor mij? Dat zou ik leuk vinden!
Dank u wel!! Tot gauw!

Afbeelding kan het volgende bevatten: telefoon en tekst



Geen opmerkingen:

Een reactie posten