vrijdag 24 april 2020

Berichtje van mij

Dag lieve leerlingen,

Hoe gaat het met jullie?
Ik ben nog steeds blij als ik iets van jullie hoor!
Blijven doen!

Met mij? Goed.
Ik ben graag buiten in dit mooie weertje.
Ik ben deze avond gaan lopen met mijn Kim&Sam T-shirt aan!


Tegenwoordig speel ik...
... waterspelletjes. Wij maken elkaar nat met spuitjes.
... tikspelletjes
... verstoppertje
... schipper mag ik overvaren.

Vandaag heb ik cakejes gebakken
en droeg ik mijn keukenschort gekregen van Tibo.
(Margot heeft de foto genomen :-))


Ik wens jullie een fijn weekend en hoop jullie maandag op Zoom te zien!!
Wie niet graag heeft dat ik vraagjes stel, zal ik met rust laten. Beloofd ;-)

Afspraak om 10u. Zelfde link. Zelfde paswoord.

Groetjes uit Zulte




Geen opmerkingen:

Een reactie posten