zondag 19 april 2020

Rekenwerk week 20/04

Dag slimme rekenaars!

Ik ben blij om jullie nieuwe lessen te mogen bezorgen.
Jullie rekenboek wordt met de fiets aan huis geleverd,
met dank aan meester Steven, meester Robbie en meester Mathieu!

Heel fijn om te lezen en te horen dat jullie al geoefend hebben.
Zo blijven we vooruit gaan. Ik ben een trotse rekenjuf!!

Jullie verdienen van mij een mooie, blauwe ...

Ik geef jullie voor de week van 20/04 deze lessen:
Opdrachten voor groep 1 (boek 4C)
- Opdrachten voor groep 2 (boek 4D)

Je mag kiezen wanneer je die lessen maakt.
Tip: verspreid het werk over de verschillende dagen. Er komt geen extra werk.

Ik ben elke dag online op Zoom om je vragen te beantwoorden. Het linkje wordt gemaild.
Ma. 10u, di. 13u30, woe. 10u, do. 13u30, vrij. 10u.

Groetjes,

Juf Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten